Управлінська команда

Ігор Орлов, директор департаменту роздробу Групи компаній «SOCAR Україна»

Кар’єра Ігоря Орлова – гарний приклад справжньої історії успіху, в основі якої підприємницька винахідливість, цілеспрямованість та постійне прагнення досконалості. Співпраця Ігоря з SOCAR почалася з відкриття в рамках мережі власної автомийки. А через 2 роки, коли Ігорю було лише 23, він очолив увесь автомийний напрямок Групи. Наступні 5 років, підкорюючи керівництво відповідальністю та відношенням до справи, постійно вдосконалюючись, Ігор прямував до управління усією мережею АЗК. Досвід свідчить, що в Ігоря справжній талант до формування сильних команд. Підкорюючи та залучаючи людей своєю відкритістю та професіоналізмом, інвестуючи в розвиток інших людей, Орлов навчився масштабувати свій особистий успіх. Саме під його керівництвом зростання співробітника від касира до менеджера АЗК стало для SOCAR звичайною практикою.

Павло Горбунов, заступник Генерального директора з питань фінансів Групи компаній «SOCAR Україна»

Павла Горбунова в SOCAR привело бажання отримати новий досвід. Та вистачило лише кількох днів, аби енергійність та підприємницький дух Групи припали до душі його цілеспрямованій натурі. У компанії йому вдається постійно розширювати свої професійні горизонти і коло спілкування. Він – з тих людей, які вдосконалюються, коли разом з більшим рівнем відповідальності отримують більший рівень свободи дій. Саме зусиллям Павла SOCAR завдячує досягненню нового рівня фінансового контролю, що призвело до покращення управлінських рішень, посилення прогнозованості роботи організації, дало необхідну точність управлінського контролю.

Андрій Бичков, директор Торгового дому «СОКАР»

Андрій Бичков прийшов у SOCAR досвідченим нафтотрейдером, енергія якого вимагала простору та масштабу для застосування. Його приклад добре ілюструє підхід Групи до розвитку людей – ваші можливості обмежені лише вашим бажанням та сміливістю на шляху до майстерності. Амбітна ціль – зробити Торговий дім «СОКАР» провідним гравцем ринку оптових продажів палива – дозволила Андрію повною мірою розкрити свій потенціал. Йому знадобилось лише півтори роки для того, щоб не тільки суттєво покращити позиції компанії на оптовому ринку, але й вплинути на правила гри, зрушивши з місця вирішення питання збільшення прозорості державних закупівель. Безкомпромісність, з якою команда ТД «СОКАР» під керівництвом Андрія Бичкова дотримуються стандартів якості та бізнес-етики, дозволяють бренду будувати репутацію надійного та прозорого гравця.

Віктор Завгороднюк, IT-директор Групи компаній «SOCAR Україна»

По життю Віктора рухає прагнення до розвитку та самовдосконалення. Це, а також такі риси як динамічність, швидкість реагування, віра в те, що неможливе – можливо, споріднюють його з SOCAR. Здатність Віктора розглядати будь-яку технологію як інструмент, дивитись на впровадження інновацій крізь призму бізнес-доцільності, дозволила перетворити ІТ-департамент Групи на важливу ланку формування конкурентоспроможності SOCAR на ринку. Сьогодні завдання Віктора полягає в тому, аби інновації, які впроваджує Група, формували позитивний клієнтський досвід, підтримували якість сервісного обслуговування та, подекуди, навіть нівелювали вплив людського фактору, від якого потерпає будь-який сервісний бізнес.

Михайло Третьяков, керівник Управління правового забезпечення Групи компаній «SOCAR Україна»

За словами Михайла Третьякова, робота в SOCAR суттєво змінила його життя, дала можливість переосмислити досвід, отриманий в державному секторі: від боротьби з «повітряними млинами» до реального впливу на ринок; від бюрократії – до сервісного підходу в роботі юридичної служби. Під його керівництвом Управління правового забезпечення Групи стало виконувати функцію впорядкування діяльності в самому широкому значенні. Захист інтересів бізнесу, піклування про безпеку та нівелювання ризиків Михайло та його підлеглі намагаються здійснювати в кращих традиціях бренду SOCAR. Надають якісні, професійні послуги, спираючись на високі стандарти, в даному випадку: закон та бізнес-процеси. Забезпечують людяність виконання та персональний підхід, які є фірмовою відзнакою АЗК «SOCAR».

Тетяна Федотова, директор з маркетингу Групи компаній «SOCAR Україна»

Захоплення Тетяни Федотової брендом SOCAR почалося саме з клієнтського досвіду. Бездоганний сервіс, інноваційний підхід та атмосфера підкорили її задовго до працевлаштування. Філософія та корпоративна культура Групи, з якими довелося познайомитися ближче під час співбесід, припали до душі та підкреслили й без того стильний образ SOCAR. Вочевидь, що зовнішні прояви бренду є продовженням внутрішньої ідеології, що існує в організації. Завдання функції маркетингу Тетяна бачить в тому, щоб зрозуміти споживача та навчитися говорити з ним «однією мовою» на рівні продуктів та послуг. В той же час SOCAR, як лідер ринку за впливом на його розвиток, бере на себе відповідальність не тільки розуміти поточні споживчі тренди, але й бачити перспективу, формувати та покращувати культуру споживання на паливно-енергетичному ринку України.

Шпаков Андрій, керівник Департаменту розвитку та інноваційних проектів Групи компаній «SOCAR Україна»

Якщо перфекціонизм – ключова й надзвичайно виразна риса новаторів, то Андрій Шпаков є яскравим представником когорти людей, які рушать цей світ з місця. Для нього робота – це життя, а проекти – справжні «дітища». В нього не буває недосяжних цілей, бувають ті завдання, до яких він ще не підібрав свій ключик. Андрій вірить в те, що все можливо, якщо знайти баланс між зосередженістю на результаті й отриманням радості від процесу, та не відокремлює свій власний професійний прогрес від розвитку компанії.

Олена Макарчук, керівник Департаменту управління персоналом Групи компаній «SOCAR Україна»

Якщо завдання маркетингу та керівництва роздробу – зробити АЗК «SOCAR» більше ніж просто АЗК в свідомості споживачів, для Олени Макарчук та Департаменту управління персоналом таке завдання полягає в тому, аби зробити SOCAR дещо більше ніж просто місцем роботи в сприйнятті співробітників. На її думку, виключна порядність, високі етичні стандарти та підхід Групи до розвитку персоналу є гарантом успіху на цьому шляху. Олена бачить своє завдання в тому, щоб зробити корпоративну культуру інструментом впливу на бізнес-результати. Вона вважає, що культура може і повинна змінюватись, адаптуючи організацію до вимог навколишнього середовища та внутрішніх викликів. Декілька років поспіль, поки запроваджувалися стандарти обслуговування, SOCAR робив акцент на виконавчій дисципліні. Наразі актуальною є розбудова колаборативної культури взаємодії, розвиток підприємницького мислення, що дозволить Групі збільшувати конкурентоспроможність в світі, де інновації народжуються на стику різних галузей знань.